Últimas entradas

30 anys ADIEM Ontinyent

🎉 30 anys d’ADIEM Ontinyent ❤️🧡💜💚 Tres dècades dedicades a defensar i vetlar per la salut mental, acompanyant persones amb diagnòstic de malaltia mental greu en el seu procés de rehabilitació psicosocial i treballant per una societat més justa, inclusiva…
Leer más

Teatre No a L’Estigma Xirivella

🎭 El passat divendres 3 d’octubre, des d’ADIEM Ontinyent vam tindre el plaer de representar el nostre projecte teatral “No a l’Estigma” a Xirivella. Una jornada plena d’emocions, reflexions i aprenentatges compartits, on a través del teatre vam poder donar…
Leer más

ADIEM agraeix al l’ Ajuntament d’Ontinyent la subvenció de 77.000,00€ a la nostra entitat. Seguirem treballant per a la rehabilitació psicosocial de les persones amb malalties mentals per a millorar la seva autonomia i independència. El nostre objectiu és integrar a les persones amb una malaltia mental crònica dins la seva comunitat, perquè es desenvolupi i participe de manera activa, recuperant en seu rol social y les seves aficions i objectius de vida.